Translate

Странице

понедељак, 3. септембар 2012.

Zavjet

         "Ako budem imao sreće da ostvarim barem neke od svojih ideja, to će biti dobročinstvo za cijelo čovječanstvo. Ako se te moje nade ispune, najslađa misao biće mi ta da je to delo jednog Srbina. Ja sam, kao što vidite i čujete, ostao Srbin i preko mora, gde se ispitivanjima bavim. To isto treba da budete i vi i da svojim znanjem i radom podižete slavu srpstva u svjetu."
(Nikola Tesla, 2. juna 1892. godine u govoru studentima Velike škole u Beogradu)

        „Ponosan sam što sam potekao iz zemljoradničkog viteškog naroda, koji je u neprestanoj ljutoj borbi za svoje ideale i evropsku kulturu zadužio Evropu i svuda zaslužio čast i poštovanje čitavog svjeta, naročito velike Amerike."


Negdje, u nekom časopisu sam čitao da su u Austriji od Mozarta, genijalnog muzičara, napravili brend pa se pitam zasto mi kao nacija ne podignemo neki veličanstven spomenik ovom geniju kojim se ponosi čitav svjet!? Živio je kao Srbin i umro je kao Srbin. Njegova poslednja želja je bila "Tamo daleko."

Нема коментара:

Постави коментар